П`ятниця, 29.03.2024, 05:10
Вітаю Вас Гість | RSS

ПСИХОЛОГІЧНА КНИГА

Меню сайту
Психологічна книга
Тріумф-реклама
Рекламний центр Тріумф

Головна » 2010 » Червень » 29 » «Реклама. Конспекти копірайтера»
22:48
«Реклама. Конспекти копірайтера»
ПРО ПОСІБНИК
Генрі Форд свого часу справедливо зауважив: «Реклама — двигун торгівлі».

Це — факт.

          А для кращого розуміння, чи навіть, осмислення факту «реклама — двигун торгівлі» важливо знати будову цього двигуна, знати його складові, гвинтики, якими є основні принципи реклами.

       І тоді факт, котрий відповідає на питання «ЩО? ДЕ? КОЛИ?», перетвориться на метод, який дає відповідь на питання «ЧОМУ І ЯК?»

Як створити свій двигун торгівлі? ефективний, надійний, потужний

       Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» представляє докладну схему двигуна торгівлі — основні принципи реклами логічно, послідовно, доступно.

          В посібнику присутні як цілісна загальна картина (універсальна концепція візуалізації основних принципів реклами) так і послідовний покроковий розгляд кожного з елементів загальної картини.

Разом з посібником «Реклама. Конспекти копірайтера» ви отримаєте:

  1. Універсальні базові знання. Основні принципи реклами, викладені у посібнику є актуальними як для окремо взятої Особистості, так і для будь-якої комерційної структури чи громадської організації.

  2. Практичний інструмент для щоденної роботи рекламіста. Посібник стане в нагоді під час:

  • Вивчення основних принципів реклами.
  • Проведення тренінгів на тему «Реклама».

  • Консультування з питань реклами.

  • Аналізу рекламної діяльності.

  • Самореклами.

        Також посібник розбиває одну велику складну задачу (рекламний проект) на декілька простіших, покрокове виконання яких приводить до позитивного результату в цілому.

          А, звернувши увагу на кожен окремий етап рекламного проекту, легко зосередитися на ньому і при потребі вдосконалити цей елемент, а значить і систему в цілому.

Особливості посібника:

  1. Зручний методологічний підхід у подачі інформації, в даному випадку знань. Методологічний підхід послідовно розкриває суть процесу чи явища, його причинно-наслідкові зв'язки, відображає перехід від одного стану до іншого; фактологічний підхід лише констатує інформацію, описує результат можливий чи наявний та характеризує його. (Наприклад, просто розповідати про рекламу на радіо, чи на телебаченні, чи в газетах це одне, але реклама – це більше аніж просто повідомлення по радіо, на телебаченні чи в газеті. І є спільне для всіх цих видів реклами, кожен з них є одним із шляхів побудови процесу активного спілкування продавця зі своєю цільовою аудиторією. А що потрібно для ефективного та успішного спілкування? Певний метод, підхід. І незалежно від того, який носій реклами ми обираємо, основні принципи реклами однаково вступають в силу для кожного з них)

  2. Лінійний спосіб подачі інформації (текст, список, графік, таблиця) поєднується з нетрадиційним (ментальна карта), що допомагає ефективніше опрацьовувати знання.

  3. Раціональна інформація доповнюється емоційною. В кожному розділі посібника до теми, яка розглядається додано історію, цитату чи притчу, що допомагає глибше осмислити матеріал, сприяє образно-емоційному засвоєнню інформації, дає змогу побачити тему з погляду життєвого досвіду Особистості в контексті суспільної еволюції Людства.

  4. Створений практиком. Автор хотів в першу чергу зрозуміти для себе сам, «як створюються рекламні повідомлення і проекти?». Для цього протягом двох років опрацьовував різну літературу і конспектував усе, що потрібно для практичної роботи. Ідея створити посібник і видати його, обмінятися досвідом з іншими, виникла пізніше. А пройдений кимсь шлях, вторована стежина полегшують рух вперед іншим, економлять ресурси та час, пришвидшують професійне та кар'єрне зростання

           Зрештою, «Америки» в рекламі Автор не відкрив. Основні принципи реклами відомі всім, хто працює в рекламі. Проте Автор створив дуже зручну та зрозумілу карту «відкритої Америки», зібрав знання, котрі до тепер можна було зустріти в різних джерелах, доповнив їх власними схемами і додатками.

Кому читати?


          Одразу скажу — прочитати мало. Варто на практиці застосовувати знання, викладені у посібнику.
  1. Університетській молоді. В першу чергу тим, хто вивчає рекламу. Також іншим молодим людям. Адже якщо є бажання стати лідером і в повній мірі реалізувати свої таланти, важливо знати основні принципи реклами, щоб свідомо проводити саморекламу. Тому що реклама — об'єктивний процес, тобто незалежно від нашого бажання ми рекламуємо себе і кожна дія та кожне слово щось говорять про вас довколишньому світу. Крім того сьогодні мало бути профі — важливо вміти рекламувати свою майстерність.
  2. Рекламістам незалежно від виду реклами (зовнішня, радіо, теле і т.д.), людям, котрі безпосередньо займаються рекламою (від розробки проекту до продажів рекламних площин).

  3. Підприємцям малого та середнього бізнесу. Саме у малому та середньому бізнесі інколи керівник суміщає дві посади: управління фірмою і реклама власної діяльності; тому для вас важливо знати основні принципи реклами, щоб як мінімум грамотно поставити завдання перед рекламним агентством.

Купити книгу можна за адресою:
вул. Драгоманова 18, магазин "Книги", відділ "Психологічна книга"
щодня з 10 до 18 крім вихідних

Ціна: 55 грн.

Переглядів: 1126 | Додав: jasen_tm | Теги: реклама | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Радимо придбати
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz