Реклама. Конспекти копірайтера. Сергій Трухимович - Практична психологія - Тематичний каталог - Каталог книг - Магазин "Психологічна книга"
Вівторок, 06.12.2016, 03:47
Вітаю Вас Гість | RSS

ПСИХОЛОГІЧНА КНИГА

Меню сайту
Психологічна книга
Тріумф-реклама
Рекламний центр Тріумф

Каталог книг

Головна » Статті » Тематичний каталог » Практична психологія

Реклама. Конспекти копірайтера. Сергій Трухимович
Посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» представляє докладну схему двигуна торгівлі — основні принципи реклами логічно, послідовно, доступно.

          В посібнику присутні як цілісна загальна картина (універсальна концепція візуалізації основних принципів реклами) так і послідовний покроковий розгляд кожного з елементів загальної картини.

Разом з посібником «Реклама. Конспекти копірайтера» ви отримаєте:

  1. Універсальні базові знання. Основні принципи реклами, викладені у посібнику є актуальними як для окремо взятої Особистості, так і для будь-якої комерційної структури чи громадської організації.

  2. Практичний інструмент для щоденної роботи рекламіста. Посібник стане в нагоді під час:

  • Вивчення основних принципів реклами.
  • Проведення тренінгів на тему «Реклама».

  • Консультування з питань реклами.

  • Аналізу рекламної діяльності.

  • Самореклами.

        Також посібник розбиває одну велику складну задачу (рекламний проект) на декілька простіших, покрокове виконання яких приводить до позитивного результату в цілому.


Ціна 55,00

Категорія: Практична психологія | Додав: jasen_tm (29.06.2010)
Переглядів: 654 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1  
Докладніше про посібник на сайті автора http://www.crespo.com.ua/book/compendia_of_copywriter/

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Радимо придбати
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz