ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ. САВЧИН М. - Академвидав - Книги за видавництвами - Каталог книг - Магазин "Психологічна книга"
Неділя, 04.12.2016, 11:07
Вітаю Вас Гість | RSS

ПСИХОЛОГІЧНА КНИГА

Меню сайту
Психологічна книга
Тріумф-реклама
Рекламний центр Тріумф

Каталог книг

Головна » Статті » Книги за видавництвами » Академвидав

ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ. САВЧИН М.

У навчальному посібнику розкрито сутність, предмет, об'єкт, теоретичні засади, методологію, методи, структуру, функції і завдання вікової психології, функціонування її за різних історичних епох в Україні і за рубежем, а також найзначущіші концепції, ідеї, теорії вікового розвитку особистості.

Значну увагу в ньому приділено висвітленню особливостей психічного буття людини на всіх етапах її життя (психологія пренатального, натального періодів, дитинства, дорослості, старості).

Для студентів вищих навчальних закладів. Прислужиться практичним психологам, педагогам, соціальним працівникам та ін.

Зміст

Загальні засади вікової психології Вікова психологія як галузь психологічної науки. Сутність, об’єкт і предмет вікової психології. Методологічні засади вікової психології. Методи вікової психології. Структура, функції і завдання вікової психології. Місце вікової психології в системі психологічних наук. Напрями, концепції, теорії вікової психології. Виникнення і розвиток вікової психології. Зародження знань з вікової психології у давньому світі. Ідеї вікової психології у середньовіччі та в епоху Відродження. Ідеї вікової психології в епоху Просвітництва. Становлення вікової психології у ХІХ — на початку ХХ ст. Загальні тенденції розвитку вікової психології у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст. Виникнення і розвиток вікової психології в Україні. Ідеї вікової психології у сповідальній і автобіографічній літературі. Теоретичні основи вікової психології. Психічний і особистісний розвиток людини. Умови психічного розвитку. Суперечності розвитку. Детермінанти (чинники) психічного розвитку. Загальні закономірності розвитку особистості. Показники і порушення психічного і особистісного розвитку. Провідна роль суспільного навчання і виховання у психічному і особистісному розвитку дитини. Періодизація вікового розвитку. Психологія дитинства Початок людського життя. Пренатальний розвиток. Початок психічного життя. Сім’я в очікуванні дитини. Психічний і особистісний розвиток дитини від народження до вступу в школу. Особливості розвитку новонародженого. Психічний розвиток немовляти. Особливості розвитку в ранньому дитинстві. Психічний і особистісний розвиток дитини в дошкільному віці. Психологія молодшого школяра (зрілого дитинства). Загальна характеристика розвитку молодшого школяра (зрілої дитини). Розвиток самосвідомості молодшого школяра. Розвиток спонукальної сфери молодшого школяра. Особливості пізнавальної сфери молодшого школяра. Психологія дорослішання Психологія підлітка. Загальна характеристика психічного і особистісного розвитку підлітка. Соціальна ситуація розвитку підлітка. Провідна діяльність підлітка. Психологічні новоутворення підліткового віку. Розвиток самосвідомості у підлітковому віці. Розвиток спонукальної (мотиваційної) сфери підлітка. Пізнавальний розвиток у підлітковому віці. Педагогічно занедбані підлітки. Акцентуації в характері підлітків. Психологія ранньої і зрілої юності. Загальні особливості ранньої юності. Розвиток самосвідомості у ранній юності. Розвиток спонукальної сфери особистості у період ранньої юності. Особливості спілкування у ранній юності. Розвиток пізнавальної сфери у ранній юності. Показники соціально-психологічної готовності випускника школи до самостійного життя. Загальні особливості зрілої юності. Психологія дорослості Дорослість як етап онтогенезу. Загальна характеристика дорослості. Періодизація психічного розвитку дорослої людини. Проблема розвитку в дорослому віці. Рання дорослість. Загальна характеристика раннього дорослого віку. Особливості розвитку самосвідомості у ранньому дорослому віці. Особливості спонукальної сфери у ранньому дорослому віці. Становлення суб’єкта життєдіяльності й індивідуальності на етапі ранньої дорослості. Динаміка психофізіологічних функцій у ранньому дорослому віці. Розвиток інтелекту в ранньому дорослому віці. Динаміка окремих інтелектуальних функцій. Особливості емоційного розвитку особистості у ранньому дорослому віці. Зрілий дорослий вік. Загальна характеристика зрілого дорослого віку. Проблеми зрілого дорослого віку. Особливості життєдіяльності у зрілому дорослому віці. Розвиток Я-концепції у зрілому дорослому віці. Розвиток спонукальної сфери у зрілому дорослому віці. Особливості емоційної сфери у зрілому дорослому віці. Особливості пізнавальних процесів у зрілому дорослому віці. Психологія старіння Старість як етап онтогенезу. Загальна характеристика старості. Особливості Я-концепції і розвитку особистості в період старості. Особливості життєдіяльності і спонукальної сфери людини у старості. Особливості пізнавальних процесів у старості. Фізіологічні обмеження і особливості поведінки людей похилого віку. Емоційна сфера людини у старості. Задоволеність життям у старості. Реалізація мудрості як сенс життя у старості. Значення сім’ї для людини похилого віку. Особистість і здоров’я старих людей. Вмирання і смерть старих людей. Література Короткий термінологічний словник

ЦІНА 40,00

Категорія: Академвидав | Додав: jasen_tm (26.05.2010)
Переглядів: 6102 | Коментарі: 1 | Теги: вікова психологія, Савчин | Рейтинг: 3.3/6
Всього коментарів: 1
1  
книга супер...

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Радимо придбати
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz