Ця книга, у якій детально проаналізовано досвід таких компаній, як Procter & Gamble, Kraft Foods, McDonalds, Nike, Microsoft, Hewlett-Packard та багатьох інших, є, по суті, практичним посібником з корпоративної стратегії для керівників сьогодення і майбутнього.
Як здобути конкурентну перевагу, коли ринки перенасичені, а можливості виділитися на фоні конкурентів украй обмежені?
Як
переконують Філіп Котлер та Ненсі Лі, найоптимальніший шлях до
свідомості споживачів, нині вже практично непідвладних традиційним
стратегіям просування продуктів, -- упровадження різноманітних
соціальних ініціатив. Провідні компанії світу навчились заробляти, хоч у
чомусь змінюючи світ на краще і завойовуючи тим самим прихильність
сотень і сотень людей.
Серед
питань, що їх висвітлено у книзі: як органічно вписати соціальну
ініціативу у бізнес-стратегію; як визначити найуспішніший тип соціальної
ініціативи; як підійти до розробки проекту; без чого неможливе його
успішне втілення; які перепони долатимуть компанії на шляху упровадження
тих чи інших соціальних ініціатив?
Ціна 45,00
|