П`ятниця, 29.03.2024, 10:27
Вітаю Вас Гість | RSS

ПСИХОЛОГІЧНА КНИГА

Меню сайту
Психологічна книга
Тріумф-реклама
Рекламний центр Тріумф

Каталог книг

Головна » Статті » Тематичний каталог » Практична психологія

Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства. Філіп Котлер, Ненсі Лі

Ця книга, у якій детально проаналізовано досвід таких компаній, як Procter & Gamble, Kraft Foods, McDonalds, Nike, Microsoft, Hewlett-Packard та багатьох інших, є, по суті, практичним посібником з корпоративної стратегії для керівників сьогодення і майбутнього.

Як здобути конкурентну перевагу, коли ринки перенасичені, а можливості виділитися на фоні конкурентів украй обмежені?

Як переконують Філіп Котлер та Ненсі Лі, найоптимальніший шлях до свідомості споживачів, нині вже практично непідвладних традиційним стратегіям просування продуктів, -- упровадження різноманітних соціальних ініціатив. Провідні компанії світу навчились заробляти, хоч у чомусь змінюючи світ на краще і завойовуючи тим самим прихильність сотень і сотень людей.

Серед питань, що їх висвітлено у книзі: як органічно вписати соціальну ініціативу у бізнес-стратегію; як визначити найуспішніший тип соціальної ініціативи; як підійти до розробки проекту; без чого неможливе його успішне втілення; які перепони долатимуть компанії на шляху упровадження тих чи інших соціальних ініціатив?



Ціна 45,00

Категорія: Практична психологія | Додав: jasen_tm (29.01.2011)
Переглядів: 791 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Радимо придбати
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz